مجله اینترنتی سیگنال

مجله اینترنتی سیگنال انعکاس اخبار روز و انتشار مقالات آموزشی حوزه گردشگری، استخدام، فناوری، سلامت، علمی، مد و زیبایی

مجله اینترنتی سیگنال

مجله اینترنتی سیگنال انعکاس اخبار روز و انتشار مقالات آموزشی حوزه گردشگری، استخدام، فناوری، سلامت، علمی، مد و زیبایی

در وبلاگ مجله اینترنتی سیگنال تلاش میکنیم خبرهای روز را به دست علاقه مندان برسانیم. و با انتشار مطالب مفید و کاربردی سعی میکنیم سطح دانش ایرانیان را بالا ببریم

  • ۰
  • ۰

یکی‌از مواقعی که در کلیه انواع پروژه های عمرانی حائذ اهمیت است، این مسئله میباشد که برای پیروزی در یک پروژه عمرانی، باید تمام مخارج لازم برای به اتمام وصال پروژه به طور کامل احتساب گردیده تا پروژه یک پروژه برنده کنیه بگیرد. در صورتی که در پیش گویی و محاسبه هزینه ها، به صدق فعالیت نشود، پروژه پیروزی آمیز نبوده و با ناکامی مواجه میشود. بدین ترتیب، برای مقدمه یک پروژه عمرانی، بایستی در آغاز همه اقلام و کالاها و مصالح مورد نیاز برای نخست و به انتها رساندن پروژه، بطور کامل احتساب شود. همینطور بایستی پروژه به صاحب کار و پیمانکاری با سفارش قیمت ارزان سپرده گردیده تا در هزینه ها، تا حد قابلیت صرفه جویی به فعالیت آید. دراین مورد، مجموعه فوت‌و‌فن عمران، با فایده گیری و استخدام مهندسان زبده کشوری، همت می کند تا با تنظیم و تدوین یک پکیج آموزشی، به اسم اپلیکیشن آموزشی تدکار، به مهندسان در سراسر کشور‌ایران یاری دهد تا در باز‌نگری و به حساب آوردن پروژه های عمرانی خویش شایسته ترین تلاش را داشته باشند. 

گروه علمی و آموزشی فوت‌و‌فن عمران، فیلم آموزشی در موضوع یادگرفتن اپلیکیشن آموزشی تدکار، که یک اپلیکیشن مطلوب برای سفارش دادن قیمت ارزان در انواع پروژه های عمرانی می‌باشد، تهیه و تنظیم کرده است. درین پکیج، علاوه بر شرح بدون نقص و مفصل همگی بخش طومار ها راجع به این اپلیکیشن، محاسبه یک مورد پروژه عمرانی در امر نحوه سازی، بطور کامل توضیح داده شده‌است. با به کار گیری از این اپلیکیشن، همگی سفارش دهندگان بها در زمینه پروژه های عمرانی، توانمند خواهند بود بعداز داشتن احاطه روی همگی بخشنامه ها، قیمت های مطلوب را برای ارائه کردن به صاحبکار ها به حساب آوردن کرده و مبادرت به محاسبه ظریف اشکال پروژه های عمرانی کنند.
برای فراهم نمودن مشورت رایگان، در قضیه این اپلیکیشن، و اخذ این اپلیکیشن، اشخاص میتوانند به ورقه متبوع، با نام آموزش نرم افزار تدکار مراجعه نمایند.

  • ۹۸/۰۹/۱۱
  • رسول احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی