مجله اینترنتی سیگنال

مجله اینترنتی سیگنال انعکاس اخبار روز و انتشار مقالات آموزشی حوزه گردشگری، استخدام، فناوری، سلامت، علمی، مد و زیبایی

مجله اینترنتی سیگنال

مجله اینترنتی سیگنال انعکاس اخبار روز و انتشار مقالات آموزشی حوزه گردشگری، استخدام، فناوری، سلامت، علمی، مد و زیبایی

در وبلاگ مجله اینترنتی سیگنال تلاش میکنیم خبرهای روز را به دست علاقه مندان برسانیم. و با انتشار مطالب مفید و کاربردی سعی میکنیم سطح دانش ایرانیان را بالا ببریم

  • ۰
  • ۰

پایگاه خبری تکنا جدیدترین و آخرین اخبار فناوری اطلاعات روز دنیا و ایران را از تمامی منابع فارسی و انگلیسی گردآوری میکند و برای ایرانیان علاقه مند به خبرهای حوزه فناوری منعکس میکند.

تکنا تاسیس شده تا شما همیشه به روز باشید و همه روزه از جدیدترین اخبار فناوری روز دنیا که در طول روز منتشر میشود مطلع باشید. خبرهایی که در این تکنا منتشر میشود راجع به اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات پیرامون گجت ها مثل موبایل های هوشمند، لپتاب، تبلت، ساعت های مچی هوشمند و ... قطعات کامپیوتری، شبکه، اینترنت، نجوم می باشد که در رسانه های معتبر و مشهور خارجی و ایرانی هم منتشر میشود.

یکی از مشکلاتی که علاقه مندان حوزه فناوری با آن آشنا هستند این است که منابع زیادی در سطح اینترنت در زمینه اخبار فناوری وجود دارد و سرک کشیدن در تمام منابع بطور روزانه کاری کلافه کننده می باشد و تکنا بر همین اساس قصد دارد که تمامی خبرهای فناوری جدید و روز دنیا را در پایگاه خبری خود پوشش دهد. امیدواریم که تکنا بتواند در این راه انتظارات گیگ ها و علاقه مندان حوزه فناوری را برآورده سازد.

لینک سایت خبری تکنا :

https://techna.news/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی