مجله اینترنتی سیگنال

مجله اینترنتی سیگنال انعکاس اخبار روز و انتشار مقالات آموزشی حوزه گردشگری، استخدام، فناوری، سلامت، علمی، مد و زیبایی

مجله اینترنتی سیگنال

مجله اینترنتی سیگنال انعکاس اخبار روز و انتشار مقالات آموزشی حوزه گردشگری، استخدام، فناوری، سلامت، علمی، مد و زیبایی

در وبلاگ مجله اینترنتی سیگنال تلاش میکنیم خبرهای روز را به دست علاقه مندان برسانیم. و با انتشار مطالب مفید و کاربردی سعی میکنیم سطح دانش ایرانیان را بالا ببریم

  • ۰
  • ۰


داشتن یک رزومه انگلیسی ماهر یک کدام از مهم‌ترین فاکتورهای سفر کاری و تحصیلی می باشد که مهاجرین به آن به روئت کرد یک سپرده گذاری نگاه می‌نمایند. ما درین نوشته‌ی علمی با تحقیق و باز بینی عمیق طریق فعالیت کمپانی‌های متفاوت فرنگی، شایسته ترین آن‌ها را شناسایی و معرفی کرده ایم و در انتها، یک کمپانی اهل ایران بسیار خوش اسم را گزینه انتقاد و باز‌بینی قرار داده ایم. با ما هم پا باشید :

تاپ رزومه (TopResume)

جف برگر، کمپانی TopResume را در سال 2014 تاسیس کرد. جایی که پیش‌خیس به طور جزئی‌ به وسیله مامان وی برای تایپ کردن رزومه‌های رشته‌ای فعال‌ساز‌ی شد. این موسسه رزومه‌نویسی با بیشتراز 1000 تالیف کننده از گزاره متخصصان در بیشتراز 65 مورد‌ صنعتی متفاوت، در درحال حاضر عمل میباشد. از گزاره سرویس ها TopResume این میباشد که در صورتیکه رزومه‌ای دارید به طور مجانی به شما خواهند ذکر کرد که آیا رزومه‌ انگلیسی شما مطلوب میباشد و یا این که اینکه نیاز به چه تغییرات و اصلاحاتی داراست.

در حالتی‌که این مجموعه را برای رزومه‌نویسی تعیین فرمائید، با رزومه‌ی قبلیتان فعالیت را استارت مینمایند. ولی در حالتی‌که شما هنوز رزومه‌ای ندارید مشکلی نیست. پرسشنامه‌ای در چنگ شما نهاده می شود که تمام اطلاعاتی که موردنیاز میباشد را اخذ نمایند. یک رزومه انگلیسی ماهر 38 درصد احتمال زنگ زدن صاحب کار، 31 درصد احتمال دعوت به گفتمان و 40 درصد احتمال پذیرفته شدن برای عمل را ارتقاء میدهد.

شما میتوانید بر حسب آنچه که می خواهید از سه پکیج منحصر این موسسه به کار گیری فرمائید. در دسته اولیه یک رزومه‌ باصرفه گردیده، در مدل دوم یک رزومه و یک معرفه‌طومار و در گونه سوم یک رزومه، یک معرفی‌طومار و یک پروفایل لینکدین (که به دست متخصصین نوشته می‌گردد) داده میگردد. از آن‌جایی‌ که رزومه‌ها تحت حیث یک مجموعه کارشناس نگارنده و مورد‌ی شغلی شما نوشته می‌گردد، اقبال برد شما بسیار بالا میرود.

Monster

Monster یک کمپانی مشاور آنلاین در سطح جهانی میباشد که جویندگان شغل را برای یافت کردن مطلوب‌ترین شغل و کارفرماها را برای جستن شایسته ترین اشخاص موعظه می‌نماید. بالاترین سطح رضایت و تضمین در این موسسه رزومه‌نویسی موجود هست. جذاب میباشد، خیر؟! سوابق‌ی عمل فن‌ای آنان به بیشتراز 20 سال میرسد. این موسسه قلب پیروزی و آینده‌ی شغلی خویش را اختراع میداند. طرز عمل آن‌ها بدین رخ میباشد که طریق تامل مردم را در زمینه ی فعالیت و شغل عوض میکنند.

آنان یک راه یک پارچه را پباده سازی کرده‌اند که از تکنولوژی خلق کننده در سمت و سوی کشف کردن راه حل‌ها مصرف شود. چرا؟ تا اشخاص بتوانند علاوه بر اینکه شایسته ترین و مطلوب‌ترین شغل را پیدا می‌کنند، به دیگر مورد‌ها نیز دسترسی داشته باشند. در monster.com سه پکیج رزومه‌نویسی برای شما تاسیس شده است که میتوانید از دربین آن ها گزینش نمایید. پکیج شالوده، پکیج دلوکس و پکیج پریمیر که به ترتیب رزومه، رزومه و معرفی‌طومار، رزومه و معرفی‌طومار و پروفایل لینکدین میباشند.

رزومه‌های شما در برهه زمانی دوره کوتاه فقط دو روز کاری به شما تحویل داده میگردند. تمام رزومه‌های این موسسه، با ضمانت 60 روزه و 100 درصد رضایت به یوزرها داده می گردند. در شرایطی‌که از روزمه‌ انگلیسی ماهر خویش راضی نبودید، سوای پرداخت هزینه آن را مجدد برای شما خواهند نوشت.

Let’s Eat Grandma

این موسسه رزومه‌نویسی شایسته ترین جا برای اشخاصی میباشد که اینک یک رزومه انگلیسی برای خویش دارا هستند. مخصوصا گر رزومه‌ای که دارید، خوب باشد. این شرکت آنلاین رزومه‌نویسی رزومه‌ فعلی شمارا بازبینی می نماید و نمره رشته‌ی رزومه را به شما خواهند خاطرنشان کرد. پکیج‌های خدماتی این مجموعه مشتمل بر موردها ذیل میباشد:

پکیج‌ استارتر: یک رزومه و یک معرفی‌طومار
پکیج پیشتاز: یک رزومه، یک معرفی‌طومار به یار و همدم یک پروفایل لینکدین
پکیج پریمیوم: یک رزومه، معرفی‌طومار، پروفایل لینکدین، یک نسخه ثانویه از رزومه یا این که معرفی‌طومار‌تان، یک متن قدردانی برای رای زنی و یک پست الکرونیکی خیلی باحال که میتوانید برای کارفرماهای متفاوت بفرستید.
 

ادامه مطلب : https://techna.news/top-5-english-resume-writing-companies-for-job-offer.html

  • ۹۹/۰۴/۲۵
  • رسول احمدی

cv

رزومه

مهاجرت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی